piątek, 25 stycznia 2013

Słoneczkowo :-)))

Na cześć naszych słonecznych scrapków zaświeciło dziś słonko - to był piękny dzień :-)))


I tak sobie scrapkujemy. Na moim są Tatry-latem które kocham, moje słodkie kociaki-łobuziaki i słoneczko za którym tęsknimy bardzo wszyscy . Kolor SŁONECZNY wymysliła Amyszka , bardzo radosny :-)))







Amyszka dzisiaj opublikowała wszystkie scrapki z kolorem słonecznym - tutaj :-)))
Wcześniej był kolor srebrny wybrany przez Abi ... truuudny kolor - tutaj :-)))

Przyszła kolej na mnie aby zdecydować jakiego koloru zrobimy następne scrapeczki ... podam go w jutrzejszym poście.


PS. Tutaj muszę podziękować osobie która pomogła mi zrobić tego scrapka :-))) Ja się uczę ... nieustająco :-)



24 komentarze:

  1. Super słoneczko! Można sobie leżeć , wygrzewać się i mieć wszystko w... Jak zapewne pokazuje Tygrysso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrysek toż to prawdziwy kot ... dooooooooopką do góry, a w słoneczku tym bardziej :-)))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba :)!... :D. W góry Was ciągnie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)))
      Abi ciągnie mnie codziennie ... lata nie mogę się doczekać .
      Koty zostają w domowym areszcie, więc chociaż na scrapku potaterkują troszkę :-)

      Usuń
  3. Piękne góry - aż zatęskniłam za takimi widokami :-) Kotom też by się spodobało na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to miejsce :-)))
      Koty tez tam są co prawda nie moje. Na Kalatówkach jest kot rezydent-burasek milutki, a w Murowańcu biało-szary dachowiec też fajniutki :-)

      Usuń
  4. Ale super :) Aż się zatęskniło za latem :-))
    Tygrysso wyleguje się w słoneczku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie wiosennie się zrobiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, milo mi,że się podoba :) Polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci wyszło. Ja wcale nie wiem o co chodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Cie Aniu jak nikt :-)))
    Ale pomału zaczynam kumać ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na to zdjęcie zatęskniłam za górami!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie nasze koty wiedzą co dobre! :D
    Fajna scrpka :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygrzałam sie w słoneczku u amyszki, teraz u ciebie...
    nie sroga mi paskudna zima...
    ja nie kumam z tymi scrapkami.
    zresztą wyobraźni mi brak.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie SPA słoneczne :-)))
      Ja tez się uczę pomalutku ...
      Pozdrawiam :-)))

      Usuń
  12. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeeeeeeeeej .... serdecznie dziękuję :-)))
      Wpadnę odebrać :-)))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Sama bym se na tej skarpie co Kasprowym się zwie posiedziała :-)))

      Usuń