niedziela, 13 kwietnia 2014

Bezpieczny balkon ... siatka dla kota ...


WIOSNA !!!!
Koteczki, ludzie i inne istoty wyruszają na balkony, balkoniki i tarasy ... na różnych wysokościach.
Oczywiscie nie chcemy, aby naszym ukochanym pupilom stała się krzywda ....
... osiatkujmy balkony .
 
Przypominam post z marca 2013   TUTAJ!!!.... gdzie opisałam własna przygodę z osiatkowaniem nietypowego balkonu.
Są tam też namiary na firmę która potrafi to solidnie zrobić.
 

/Nasz balkon/


PS  Odpowiedź na zapytanie "Kocifrani"; W moim poście z marca 2013 znajdziesz namiary na firme która wykonuje usługi osiatkowania. Można tez u nich kupic odpowiednią siatkę i samemu zamontować. Proponuję zadzwonić do firmy ... panowie sa bardzo mili i zawsze sluża radą i pomocą.


Pozdrówka dla wszystkich .... miłej wioooooosny :-)

 

47 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze ze przypominasz o zabezpieczeniu balkonu. Tak patrze na twoją siatkę i uwazam ze wyglada to estetycznie, wiec argument ze siatka jest nieładna odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miare mozliwości wyglada świetnie moim zdaniem. Czasami widze takie plastikowe grube z TESCO czy NOMI albo nie wiem skąd . No ale kazdy montuje co może i to się liczy .... aby koteczki były bezpieczne.
      Moja jest bardzo wytrzymała, ale i tak gdy koty za bardzo szaleja to czuwam, bo swoje ważą ... :-)

      Usuń
    2. Siatka nie tylko, że nie jest nieestetyczna to na dodatek często jej nawet nie widac :)

      Usuń
  2. To masz taki balkon jak mój - wystający i nad nim nie ma balkonu. Widzę że zamontowano taki jakby daszek żeby można było siatkę zamontować . Estetycznie i ładnie to raczej nie wygląda - no ale czego się nie robi dla bezpieczeństwa . Ciekawa jestem ile zapłaciłaś za montaż ?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest bardzo estetycznie - z dołu wogóle nie widać za na IVp jest jakas siatka.
      A kociaki sa bezpieczne !!!! I to jest najwazniejsze :-)
      A daszek jest nad kazdym balkonem na ostatnim piętrze i fajnie bo mozna było do niego przyczepic stelarz siatki ...

      Usuń
    2. A ile zapłaciłaś za montaż siatki ??

      Usuń
  3. Moja siatka nie jest tak rowniutko zalozona, bo sama to robilam, a balkon tez mam nieco problematyczny, no i nie chcialam dziurawic fasady, wiec wszystko jest wykonane bez jednego gwozdzia. Ale jest, spelnia swoje zadanie i to jest najwazniejsze!
    Kosztowalo mnie to ok. 25€, czyli stowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym sama zakładała tez byłoby taniej i mniej równo, ale ja sie nie wywiesze za balkon na iVp zeby to dobrze przyczepic. Dobrze ze sa firmy.ludzie którzy sie tego podejmuja. I jak mówisz koty sa bezpieczne a my nie musimy sie o nie martwic gdy hasają po balkonie.
    Dla nich nawet najbrzydszą siatkę bym zamontowała :-))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo ważne, koty tak łatwo wypadają z balkonów...
    Temat na czasie i to bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominam, że nie tylko balkony są niebezpieczne dla kotków, okna też, dlatego warto osiatkować nie tylko balkony ale i okna. Mój Pan Siatka (jestem zachwycona moimi siatkami w oknach, nie mam balkonu więc wietrzenie się w oknie musi koteczkom wystarczyć) ostatnio opowiadał, że dostał zamówienie na zrobienie czegoś w rodzaju woliery do ogrodu aby koty były i w ogrodzie bezpieczne. To optymistyczne, że ludzie coraz częściej myślą o bezpieczeństwie swoich ukochanych podopiecznych. Twój balkon wygąda swietnie z tą siatką.
    Ps. moje siatki są aluminiowe więc nie do zdarcia przez kocie pazurki :) a na lato planuję do nich domontować moskitiery na komary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje moskitiery własnie poddały sie pazurkom :-( :-( :-(

      Usuń
  7. Dzięki za adres firmy od siatek. Balkon mam zabezpieczony ale siatka plastikową ogrodową,chcę ja zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety już dwa przypadki w tym roku wśród znajomych miałam z wypadnięciem kota z balkonu. Niestety oba dotyczą młodzieży, która wynajmuje stancję :( . Jeden kotek nie przeżył, drugi miał pogruchotaną szczękę, ale udało się ją poskładac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdemu się wydaje ze uda mu sie upilnowac koteczka, ale to jest nierealne ...

      Usuń
  9. my już mamy siateczkę od dawna. mam 3 koty więc siatka niezbędna. one kochają balkon.. bez siatki nie dałoby rady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy dokładnie to samo .... koty od 4 lat , siatka od 3 , ale co roku o tym przypominam ...

      Usuń
  10. Tak,siatka to konieczność, no i najlepiej taka profesjonalna. Jeden spory wydatek ale spokój ducha na wiele lat, bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie to cieszy, że coraz więcej osób jest świadomych i osiatkowuje okna i balkony! Edukacji i uświadamiania jednak nigdy za wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio bardzo ucieszyło jak się dowiedziałam ze firma która u mnie siatke montowała, znowu sie do mojego miasta wybiera ... do innych kotków :-)

      Usuń
  12. Świetnie to wygląda. Bardzo mi się podoba. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. A Ty ciągle z tym balkonem! Nie mam balkonu, nie mam balkonu, do kroćset nie mam balkonu!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tawerno badzo mi przykro ... ale jakie macie cudne kocie spaceeeeeeeeeeeeeeeeeerki :-) :-) :-)

      Usuń
  14. Ja się do płotu przymierzam... W sensie, do zrobienia zabezpieczenia przed wychodzeniem kotów, a ściślej jednego kota. Na pewno napiszę co i jak, czy zda egzamin, jakie koszty itd... Może się komuś przyda. Ale to dopiero w czerwcu najwcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, jakbys miala ochote na konkurs u mnie to wpadnij:) szukam twarz na nowy rysunek. pozdrawiam serdecznie i przepraszam ze pisze nie na temat.

    OdpowiedzUsuń
  16. hej szukam kogos do mojej nowej pracy (rysunku) jesli masz ochote to zapraszam na moja stronke: : http://pokociemu-katharina182.blogspot.de/2014/04/konkurs-poszukiwanie-modela-do.html
    przepraszam ze nie na temat... mam nadzieje ze nie jestes zla.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dobrze, że mieszkam w domku jednorodzinnym :)
    Koty mają ogród, a gdy wyjdą na balkon, to nie zlatują ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koci szczęsciarze .... mogą sie tarzac i hasać w trawce :-)

      Usuń
  18. Rzeczywiście, taka siatka jest przydatna, jeżeli ma się kotka.
    Polecam stronę o zwierzętach domowych http://zool.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy identyczny balkon! Dużo Was to kosztowało?
    Piekne kotki, pozdrawiamy :)

    http://kocia-focia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1500,00 ale panowie musieli dojechac z Warszawy .....

      Usuń
  20. Chcieć to móc :)
    Piękny balkon to coś co koty lubią najbardziej :)
    Moje marudzą dzień cały żeby wyjść, tyle obcych zapachów pcha się przez drzwi i okna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balkon jest beznadziejny ale taki tylko mamy. Dobre i to dla fooooter ...

      Usuń
  21. Niestety nie mam balkonu, ale przynajmniej n ie muszę martwić się osiatkowaniem (czytaj:na siłę szukam plusów :D)
    Fajnie, że podchodzisz do tego tak odpowiedzialnie i dajesz cenne rady innym. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale okno chociaz jedno mozna tez osiatkowac i kotek sobie parapecikuje wtedy godzinami.
      Miaukotki http://miaukotki.blogspot.com/ maja fajnie osietkowane okna ...
      Dziękuje za dobre słowo :-) :-) :-)

      Usuń
  22. LATA miłego za chwilę, a Was gdzie wcięło??

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie ochronne siatki dla kota to nie jest aż taki ogromny wydatek. Można je kupić w internecie za nie duże pieniądze. Na pewno jak się mieszka wysoko to powinno się coś takiego zamontować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto zainwestować w takie [url=http://siatkidlakota.eu]ochronne siatki dla kota[/url] żeby nasz kot był bezpieczny. Zwłaszcza jak jest jeszcze małym kotkiem i nie zna zbytnio świata. Może to trochę dziwnie wyglądać, ale skoro mamy kota i go kochamy to warto. Dla niego i dla naszego sumienia :)

    OdpowiedzUsuń