piątek, 12 września 2014

Candy 2/4 .... a co !!!! :-)

W sierpniu minęły dwa lata odkąd mamy tego bloga...
... 08.10.2014 bedą cztery lata odkąd koteczki zamieszkały w moim domu.
 
 
Postanowiliśmy to uczcić !!!
Jednocześnie podziękowac Wam wszystkim za odwiedziny, komentarze, dobre słowo i poczucie humoru.
Poznałam dzięki temu blogowi wiele wspaniałych osób i przecudnych koteczków /dooobra psiaków i innych też :-) :-) :-)/
Uwielbiam śledzić Wasze losy, cieszyc sie razem z Wami z pozytywnych zdarzeń i z całego serca staram sie wspierac gdy się dzieje źle.
Jak już u kogoś wspomniałam ... nie myślałam ze "obce" koteczki z wirtualnego świata też potrafia skraść serducho  i to bardzo :-) !
Dużo się od Was nauczyłam !!!
 
Do zdobycia jako candy - dwie podkładki (na stół) ...
... plus niespodzianka :-)
 


Tak więc czekam na chętnych :-)
- zamieśćcie u siebie podlinkowany banerek 
- zgłoście się poniżej w komentarzach
- obserwujcie nas śledźcie też przez Bloglovin /jak macie/

Pozdrawiam(y)
Alison i kotki dwa

26 komentarzy:

  1. Leci ten czas, leci:) A ja tak późno trafiłam na tego bloga...trzeba będzie nadrobić, piękne kotki dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej to już tyle czasu :) mniej więcej jak u mnie :) czas leci bardzo szybko! zamieszczam banerek i zgłaszam się w kolejce po super podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat!
    Chętnie się zapiszę na Twoje candy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to świętujemy! i cieszymy się razem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała rocznica, gratulacje!!! Wielu kolejnych kocich lat :) A podkładki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Fajna rocznica ;-)
    Dużo następnych lat życzmy :-)
    Oczywiście zgłaszam się na candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych :)
    Oczywiście się zgaszam - podkładki - cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :) Obserwuję feedly, bo nie lubię bloglovina :(
    A banerek zaraz znajdzie się u mnie na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kocięta:) Dalszych sukcesów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najserdeczniejsze pozdrowienia od całek ekipy Tawerny: Mefito, Morfeusza, Moiry i Ojczymatki. Na candy zapisujemy się, podlinkowujemy i na podkładki chętkę mamy bo przy jedzeniu trochę bałaganimy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. podkladki super, tez sie zglaszam i zycze wielu lat jeszcze na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, my też sie dopisujemy życząc 100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście zgłaszamy się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego z okazji podwójnych (a raczej potrójnych!) urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to super Święto :) U nas to Salem z nami 10 lat... Alex i Jaguar i Mefi 5 lat z nami... Panda i Isia i safira rok z nami... No i Aimee poltora roku... :)
    Wszystkiego najlepszego zatem! :)
    I zapisujemy się :) Bannerek wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na blogu jest tyle wspaniałych kocich zdjęć :D zapraszamy do udziału w Kocim Konkursie Fotograficznym https://www.facebook.com/pages/Kotsplay/348712858610149

    OdpowiedzUsuń
  17. To i my się zgłaszamy ;-)))
    A taki obraz jak ten u góry i ja ostatni podziwiam i fotografuje...
    Moje dziewczynki śpią koło siebie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rocznice :-) Gratuluję i zapisuję się na rocznicowe candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluje :)
    Stu lat blogowania życzę i przyłączam się do zabawy, piękna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna rocznica, gratki!
    Je się piszę na te podkładki! :)
    Nie miało być rymu, ale wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze co najmniej trzy razy tyle-bycia z kotełami i prowadzenia bloga życzymy :)
    Ja ze swoimi jestem już lat trzynaście...i mam nadzieję, że jeszcze długo będę :)

    I zgłaszamy się na konkurs, bo czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się Alu na candy :-)
    Gratuluje blogowej rocznicy i życze kolejnych lat blogowania o Pysi i Tygrysku. Buziaczki dla celebrytów :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 2/4 rocznic ! :-))
    Zapisujemy się na CANDY ...;)
    Całuski w noski <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje XXL
    I ja bardzo chętnie zgłoszę się na podkładki

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli mały podwójny jubileusz. Spóżniłam się z życzeniami,ale za to są podwójnie serdeczne. Wszystkiego naj.... futerkom i Alison!

    OdpowiedzUsuń
  26. Extra podkładki :) Super Candy. Chętnie się zgłoszę. Obserwuję blog jako (Mary), na bloglovin jako (Maria De). Pozdrawiam http://atelierbymary.blogspot.com/ Mary

    OdpowiedzUsuń