niedziela, 28 kwietnia 2013

Zooplus i budka ....


 Regularnie robię zakupy w ZOOPLUSIE , kupuję karmę, zabawki, gadżety , zwirek i wszystkie kocie przedmioty. Skrupulatnie zbierałam punkty . Gdy uzbierałam 1000 punktów wymieniłam je na wspaniałą budkę ... głównie z przeznaczeniem dla Pysi ...


Jak już tutaj kiedyś wspomniałam Tygrys lubi pogonić Pysi kota . Chowa się bidula w swoich schronach, wiec sobie myśle TO BĘDZIE SCHRON, ładny i bezpieczny.
Jednak moja kota "udeptała" budkę po swojemu i zrobiła z niej legowisko.



Na wszelakie uwagi i próby perswazji odwraca sie kuprem i ma w nosie to co mówię ...


Gdy jej się znudzi, dalszy proces dewastacji przeprowadza Tygrys - leżakuje i podgryza.



 Pogodę dzisiaj mamy taką jak ponizej, koty się lenią , na balkonie zimno, więc nikt nosa nie wystawia.
Chociaż słoneczko często świeci :-)))



Miłego dnia dla wszystkich nas odwiedzających :-)))))



39 komentarzy:

  1. Na koty nie ma mocnych! Zrobiły sobie z budki legowisko i wcale im nie przeszkadza, że ją niszczą... No cóż. Zdjęcia bardzo ładne :)
    pozdrawiam. Miziaki dla kotów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma ... ale ta ich samowolka ma swój urok i ten foch i nieposłuszeństwo ...:-)))
      Miziaki przekazane :-)))

      Usuń
  2. Ja chcę leżeć na wierzchu i już!!!
    Na humory kota nie ma rady, trzeba zaakceptować! Widocznie budka jest bardziej pluszowa na wierzchu ;))
    Pozdrawiamy niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie !!! Co mi tam będziesz gadała co mam zrobić z tą budą ....
      Mięciutka jest i to im się spodobało :-)))
      Też pozdrawiamy :-)

      Usuń
  3. Hehe jak miałam dla psa taką podobną budkę to nigdy nie spała w środku :)
    Mizianki dla koteczków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieposłuszne te dziady ... no :-)
      Mizianki przekazane :-)

      Usuń
  4. Zima przyjdzie wejdą do budki , schowaj na zimowe czasy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm to nawet jest pomysł ... za chwile bardziej popularne będą kafelki dla ochłody .... :-)))

      Usuń
  5. wydawac by sie moglo,ze to storzone dla kotow, miekkie,cieple,zadaszone...a majka tez nie chce w tym spac...co zrobic...:/
    dobrze, ze sie nie marnuje i twoje chociaz spia na tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te kociaki ... dobrze ze w ogóle jakoś zagospodarowali prezent.
      Dobrze ze nie mylą z kuwetą :-)))

      Usuń
  6. Bo kot wie lepiej ;) Przeważnie robią inaczej, niżby człek chciał. A ja w zooplusie czekam na drapak i doczekać się nie mogę, ciągle go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ciekawe jaki drapak zamówiłaś ... bo też się czaję aby nowy kupić. Stary już jest w częściach ....

      Usuń
  7. Ja też od jakiegoś czasu robię zakupy w ZOOPLUSIE, choć nie kupowałam jeszcze żwirku.
    Skoro lepiej mu na wierzchu, niech ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie głównie żwirek ... tak na zapas na pół roku u nich kupuję. Mam wrażenie ze ten niemiecki jakoś lepszy jest od dedykowanego na nasz rynek. A kupuję Cat's Best Eco Plus .
      Żarełko też i inne kocie "bardzo potrzebne" rzeczy :-)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Gucio też tak ugniatał budkę ,ale jakoś mu przeszło z czasem ... ;))
    U nas też zimno, choć koty od czasu do czasu wychodzą na balkon się porozglądać ;)
    Nigdy jeszcze nie zamawiałam w żadnym sklepie. Czy kurier to taszczy pod same drzwi ? Bo jak nie to ja na 4 piętro się nie piszę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amyszko właśnie z tym kurierem to największy PLUS.
      Każdą paczkę do 30kg wnoszą do domu.
      Ja też na IV piętrze mieszkam, dlatego żeby nie dźwigać zamawiam przez internet i kurier do samego mieszkania przynosi.
      Gy mnie nie ma zostawia u sąsiadki ... fajnie jest :-)))

      Usuń
    2. No to muszę sobie listę zrobić i coś zamówić :-))

      Usuń
    3. Na prawdę jest wygonie.
      amiętam jak jeszcze Benka używałam to to dźwiganie to był horrrrrrrror.
      Aż poszłam po rozum do głowy :-)))
      Teraz co prawda żwirek jest lżejszy, ale po co mam się męczyć ..... :-)

      Usuń
  10. mojemu domowemu kotu i tak najlepiej w naszych łóżkach. ewentualnie na fotelach.
    serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koty też najbardziej kochają "ludzkie" łóżeczko :-)))
      Pozdrawiamy.

      Usuń
  11. Patrzę na trzecie zdjęcie i myślę sobie "co za dziwna sierść..." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka zjeżona hehehe :-))))

      To pozostałość po fajnym tunelu który podarowaliśmy innemu kotkowi bo moim się znudził.
      Pysia lubi się "czesać" o tą szczotkę :-)

      Usuń
  12. Ja też kupuję z Zooplusie, ale aż tylu punktów nie uzbierałam, chyba za tamten rok miałam około 300. Ale budka śliczna, aligancka - jak mawiała moja babcia ;-)
    Ma teraz Pysia księżniczka godne siebie lokum, nawet jeśli traktuje je po swojemu ;-) Pozdrowienia Alu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz ja nie tylko dla siebie zamawiam, zawsze sie ktoś podhaczy , więc wiesz.
      A kurier już sam bez pytania u sąsiadki towar zostawia tylko dzwoni ze zostawił :-)))
      Pyska na tym "tronie" siada bo nowy ....
      Pozdrawiamy również :-)))

      Usuń
    2. Szkoda, że ja nie mam znajomych kociarzy :-(
      Może przeprowadzisz się w moje okolice ;-) ?
      Pozdrowienia i głaski

      Usuń
    3. A to nie koniecznie kocie.
      Zimą kupowałam dla przemiłej poznanianki karmę dla ptaków na balkon.
      Karmiła je całą zimę i to całe stada :-)))
      A mi juz kilka punkcików wpadło w Zooplusie.
      Jak juz to pod Tatry mogłabym się bardzo chetnie przeprowadzic :-)))

      Usuń
    4. My zawsze lecimy w zooplusie zakupy hurtowe - dzięki temu mamy zniżkę. Zamawiamy żarełko dla naszej bandy oraz często rzeczy dla jeszcze trzech kocio-psich rodzin. Na razie za punkty mamy ładne miski dla kotów i ostatnio zamawiamy zabawki. Ale najważniejsze, że dzięki hurtowym zakupom dodatkowa zniżka jest.

      Usuń
    5. No właśnie ... albo rabacik, albo promocja, fajnie się kupuje w tym Zooplusie. Jednak KURIER to najlepszy wynalazek :-)

      Usuń
  13. U mnie lało cały dzień,wieczorkiem wyszło słonko na 5 min.Budka wspaniała,ja swoim też kupiłam dużą budkę i scenariusz był dokładnie taki sam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truuuudno dogodzić tym łobuziakom.
      Jak zwykle okazuje się ze najprostsze rzeczy/miejsca są najlepsze i najukochańsze :-)))
      Pozdrówka :-)

      Usuń
  14. No cóż kochana,Twoje koty lepiej wiedzą jak wykorzystać budkę :)
    U nas też tak pochmurnie dziś było, ale jednak mimo wszystko wybraliśmy się późnym popołudniem na rowery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowery .... dobry pomysł :-)))
      A co do moich kotów ... muszę się przystosować, one są niereformowalne :-)

      Usuń
  15. Ja tylko chciałam się pochwalić,że już jestem zalogowana u Wronki-bardzo proste,zostajesz przy swoim adresie meilowym i jeżeli Twój tutejszy nik nie dubluje się w Blox to też zostaje.Ja do swojego musiałam dodać cyferki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A koty jak zwykle po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Człowiek chciał dobrze a wyszło jak zwykle po kociemu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech te koty ... ale co tam ich budka w końcu co nie :-)))

      Usuń