piątek, 30 listopada 2012

Jak Candy ... to Candy :-)))

 Czas na pierwsze w życiu CANDY !!!
Do wygrania wystawiamy ;
- zabawną koszulkę z kocim motywem /damska/
- przepyszne i przepiękne praliny
- niespodzianka :-)))


Zasady  zabawy;
- zostaw swój komentarz pod postem,  co jednocześnie oznacza chęć udziału w zabawie
- poleć wspaniałą książkę na zimowe wieczory
- zamieść u siebie na blogu  powyższe zdjęcie i podlinkuj informację o wydarzeniu
- fajnie byłoby żebyś został/a obserwatorem bloga jeśli jeszcze nie jesteś, nie jest to obowiązkowe, ale mile widziane - kotki paczą :-)

Na zgłoszenia czekam do 15 grudnia br. do godziny 24.00   
Mam nadzieję, że moje "sierotki" dwie dogadają się jakoś jako kocia komisja losująca :-)))) 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba nasze Candy.
Powodzenia :-))) 

66 komentarzy:

  1. QL :) Ja co prawda nie biore udzialu,ale reszcie - powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się zgłaszam jako pierwsza, choć pewnie posta u siebie dodam dopiero w niedzielę. Zazwyczaj nie biorę udziału w candy, ale ta koszulka, mniam :-))))

    Co do książek - ja po raz chyba już ósmy, po kilku latach przerwy, znów zabrałam się za moją najukochańszą powieść ever, czyli "Mistrza i Małgorzatę" i ją polecam. A jeśli lubisz literaturę dziecięco-młodzieżową, to popatrz na mój blog książkowy (www.wilddzik.blogspot.com), może coś Ci się spodoba :-) Pozdrowienia i głaski dla futerek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały wybór. To również moja najukochańsza książka. Kartki w niej już wszystkie fruwają. Zakupię chyba nowsze wydanie, bo to już rozpadnięte na amen.

      Usuń
    2. Muszę sobie kilka książek w prezencie kupić :-)))

      Usuń
    3. Achaaaaaaaaaa ... a z literatury dziecięco- młodzieżowej juz daaawno wyrosłam hehehe ... zdecydowanie dorsła mnie interesuje :-)))

      Usuń
    4. Przemku - ja wiele lat temu nabyłam wydanie z kolekcji Gazety Wyborczej i póki co jeszcze jest w niezłym stanie ;-) Nieustannie zachwyca mnie język jakim posługiwał się Bułhakow (a właściwie tłumacz) i jego niezwykła fantazja. Ach, spotkać raz Wolanda, Behemota, Korowiowa, Hellę czy Azazella (o jego magicznym kremie nie wspominając ;-) Pozdrawiam :-)

      Alu, no ja właśnie przekroczyłam 30stkę, ale do literatury dziecięco-młodzieżowej wracam zawsze z wielką przyjemnością :-)

      Usuń
  3. Ja się zgłaszam!! :))
    A na długie zimowe wieczory polecam kryminały o Harrym Hole autorstwa Jo Nesbo! To norweski kryminał składający się z 9 części więc akurat wystarczy na kilka tygodni;))
    Ja czytałam zeszłej zimy i pozwoliły mi ją przetrwać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo całą serię warto kupić ....
      Lubię skandynawskie kryminały, a zaczęło się oczywiście od "Millenium" :-)))

      Usuń
  4. Ja się zgłaszam ,
    Za taką koszulkę i praliny mogę stać całą noc w kolejce :-)))
    Już zamieszczam zdjęcie z linkiem do Ciebie...
    Obserwatorem jestem...
    Nad książką się zastanowię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuje sie!
    Polecam Krawcową z Madrytu, grube tomisko ale czyta się wartko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skojarzyło mi się z "Krawcem z Panamy" hehehe .... no no może być ciekawa :-)))

      Usuń
  6. Tu widzę dobrze! Przez IE. Nie wiem czemy chrome mnie nie wpuszcza:( Zapisuję się i ja!
    Książkę polecam "Pokój" Emmy Dodoque:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)))
      Miło Cie widzieć Aniu :-))) :-)))
      Chrome widać zwariował .... :-)
      Postaram się coś z tym zrobić ....

      Usuń
  7. Ja mam taką koszulkę,więc nie będę robiła konkurencji, ale candy pyszne!!! Mnie chrome również blokuje. Sprawdź, czy nie instalowałaś ostatnio jakiegoś gadżetu?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam Chrome na szczęście.
      Na szczęście też są jeszcze inne normalne przeglądarki np Mozilla Firefox i I.Exsplorer.
      Mój komp jest czysty .... jak ktoś chce to mnie znajdzie bez Chrome.

      Usuń
    2. Abi zaryzykuj :-))))
      Jak kotki Ciebie wylosują to będzie koszulka z innym kocim hasłem :-)))

      Usuń
    3. Ok, a więc się zapisuję :D... :) Ale u siebie dam informację dopiero w piątek.... Gdy wrócę z tego wyjazdu... To może wtedy mnie zapiszesz? :)

      Usuń
    4. I książkę należy polecić? No to ja polecam Zrozumieć zwierzęta autorstwa Catarine Jonson i Temple Grandin. Główna autorka jest autystką, co pozwala jej lepiej zrozumieć zwierzęta. O książce pisałam szeroko (i jeszcze na pewno napiszę), na jednym ze swoich blogów: http://milczenie-abigail.blogspot.com/search/label/Zrozumie%C4%87%20zwierz%C4%99ta

      Usuń
    5. Ooooo .... tą na pewno muszę zdążyć przeczytać w tę zimę :-)))

      Usuń
  8. Zgłaszam się i ja :) postoję w kolejce bardzo chętnie;) bloga obserwuję!
    Książki które polecam na długie jesienno zimowe wieczory to kocia seria lekkich kryminałów, z kotami z roli głównej- "Kot, który..."
    zapraszam też na candy na moim blogu , nie kocie co prawda, ale może komuś się spodoba :) http://zakatekpodkocimaniolem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo nowy gość ... witam serdecznie :-)))
    Tej serii książek nie znam ... muszę poszperać :-)))
    Napewno do Ciebie zajrzę i to nie raz... a candy bardzo fajne :-)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm ale gratka! praliny... Sowa... normalnie kocham Pana Sowę... A ta koszulka świetna! Nie pozostaje mi nic innego jak nieco pomysleć:) nad książką.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki .... poczekamy :-))))
      Też kocham te praliny :-))))))

      Usuń
  11. Koszulka cudna - słodycze uwielbiam więc stanę w kolejce.
    Polecam Emily Giffin "Pewnego Dnia "
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)))
      Życzę powodzenia ... ;-)))
      Książki nie czytałam ... nadrobię :-)
      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  12. to ja może polecę z czystym sumieniem, bo czyta się dobrze :) u mnie na blogu jest post na jej temat http://czasemtylko.blogspot.com/2012/10/nienepotyzmu-cd-czyli-czas-na-reklame.html - Arkadiusz Jankowski "Tajemnica niemieckiej papierośnicy" - pełna humoru opowieść o poszukiwaniu skrytki z czasów wojny, dzieje się współcześnie we Wrocławiu i okolicach

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki .... napewno sięgnę :-)))
    Mam plany czytelnicze ambitne, aby sie oderwać od codziennosci i zresetować się.
    Może się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi się udać, jak tylko czasu starczy na czytanie :)

      Usuń
    2. musi się udać, jak tylko czasu starczy na czytanie :)

      Usuń
  14. W koszulce się właśnie zako(t)chałam :D :D :D
    Chętnie przyłączę się do tej wesołej kolejki :)
    A z książeczek polecam..... Katarzynę Michalak :)Wszystkie jej książki są fantastyczne nie tylko na długie jesienno-zimowe wieczory.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witamy w kolejce :-))) I powodzenia :-)
      Pozdrówka :-)))

      Usuń
  15. Jako kociara nie mogłam tutaj nie zajrzeć, zaglądać bedę częściej - zostałam obserwatorem... niestety z blogiem na razie kiepska sprawa, problemy życiowe trochę mi utrudniają rozruch... Jeśli bez-blogowi obserwatorzy mają szansę, to zapisuję się na candy! Jeśli nie, to trudno, trzymam kciuki za innych szczęściarzy i za powodzenie bloga :) Polecana lektura - Pratchetta "Kot w stanie czystym". I w ogóle Pratchett. A z poważniejszych lektur - ostatnio wracam do klasyki, czytam Dostojewskiego, Prusa, Kraszewskiego itd... Pozdrawiam! perla.prive@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście każdy ma szansę :-)))
      Dziękuję za polecenie autora :-)))

      Usuń
  16. jako, że kotoholikiem jestem, na co wskazuje stan mojego inwentarza to rzecz jasna nie ominę takiej okazji by się ze swym nałogiem obnażyć...mam na imię Ania i jestem kotoholiczką :) więc taka koszulka pasowałaby mi jak ulał :P do czytania polecam Stephena Kinga "Dallas 63" żeby skończyć siedziałam do 3 rano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech .... przydałoby się kilka koszulek :-)
      Dziękuję za polecenie książki ...
      Mizianki dla koteczków, a podwójne dla Bajki :-))))

      Usuń
  17. Jako anonimowa kotohliczka zgłaszam się :)
    Zimowa aura skłania mnie do polecenia kryminalnej kociej serii Lilian Jackson Braun "Kot który...", no i całkowicie nie kocie kryminały Borysa Akunina, zwłaszcza seria z Erastem Fandorinem :) - one zawsze poprawiają mi nastrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje .... moja biblioteka się powiększa :-)))
      Zahaczymy o wiosnę :-)))

      Usuń
  18. Witaj :)
    przypadkiem wpadłam na kocie blogi przez candy i .. cieszę się niezmiernie na ten przypadek! ^^
    polecam "Grę w klasy" Cortazara - klimatyczne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze już będziesz stałym gościem :-)))

      Usuń
  19. Witam :)

    znalazłam Twój blog przez przypadek i jako kotoholiczka z przyjemnością obserwuję i będę do Ciebie zaglądała :)

    Książki na zimowe wieczory: "Tysiąc wspaniałych słońc" Khaled Hosseini, "Dziewczyna ze śniegiem we włosach" Ninni Schulman, Linwood Barclay "Bez śladu" - polecam :)

    Proszę wygłaskaj ode mnie kocie futerka :))

    OdpowiedzUsuń
  20. aha dołączyłam informację o candy na blogrollu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :-)))))
      Głaski przekazane...
      Książki intrygujące ....

      Pozdrawiam :-)))

      Usuń
  21. Ja też się zgłaszam, jako kociara i właścicielka czterech puchatych mruczków :)
    Polecam Ci bardzo bardzo ksiażkę "Mgły Avalonu" - klimat magiczny, ale nie w takim sensie czary mary i hokus pokus, ksiażka o różnych typach kobiet, różnych ich losach, polecam naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociary mile widziane :-))))
      Książka do rozpatrzenia, dziękuję :-)))
      Pozdrawiam :-)))

      Usuń
  22. Mój blog to http://borekwlkp.blogspot.com/ a na zimowe wieczory polecam "Rantis" Aidy Amer (pół-Polki) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ... powodzenia :-))))
      Ksiażka mnie zaintrygowała :-)))

      Usuń
  23. Uwielbiam dlatego, dlatego nie mogę przejść obojętnie koło tego rozdania :)
    Ja polecam książkę "Kwiat pustyni"
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Kasiu ... wchodzisz do gry :-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Istotnie obok takiej koszulki nie można przejść obojętnie ;)
    Obserwuję i baner zamieściłam (www.joanne-devian.blogspot.com)
    A co do książki, to ja Ci polecam "Dogonić tęczę" Fannie Flagg, klimatyczną opowieść rodzinną idealną na długie zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam ... dziękuję za info nt książki :-)))

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  26. Jako że jestem kotoholikiem to chętnie wezmę udział ;)
    Polecam Ci takie książki jak "Herbata szczęścia" "Wyspa Palm" i "Pamiętne Lato"
    baner na http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      Aż trzy .... hohoho będzie co czytać :-)
      Pozdrawiam i dziękuję :-)))

      Usuń
    2. Proszę bardzo mam nadzieje, że któraś Ci się spodoba ;)

      Usuń

  27. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie nagrody i oczywiście się zapisuję a także będziemy Cię od tej pory obserwować z moją miziulką:)

    Książkę polecam Ci "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął"
    Bardzo jest fajna i dobrze się czyta.

    Serdecznie Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję za propozycję książki :-)))
      Pozdrówka :-)))

      Usuń
  29. Zgłaszam się ;)
    Na długie zimowe wieczory polecam Ci książkę Robyn Carr "Letnie przesilenie". Jest ona lekka i przyjemna, wprost idealna do czytania wraz z kubkiem gorącego kakao ♥
    Dodałam baner na pasek boczny: http://worldofcolorr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte :-)))
      Książka i kakao to cudowna kombinacja :-)))

      Usuń
  30. Poczuwam się do przynależności do wymienionej na koszulce grupy społecznej, tak więc zgłaszam sie również :D

    A do poczytania polecam "Lochy Watykanu". Dla mnie to majstersztyk, przez całą książkę miałam wrażenie, że autor siedzi obok mnie i wciąga w ten swój świat, a do tego chichra się i żartuje ze mnie jak mały łobuz, doskonale się przy tym bawiąc. Ma się wrażenie, że wszystko dzieje się w momencie czytania i może nagle zmienić, a nie, że to utwór spisany, skończony i zamknięty. I przesłanie też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak książka na zimowe wieczory to na pewno Mirosław Sośnicki i jego "MODŻIBURKI DWA". Polecam absolutnie każdemu. Książka, która Cię wciągnie. To książka pełna inspiracji, jak ta: "Myśl, jak już raz powstanie, to żyje aż do końca świata. Świat jest przepełniony ludzkimi myślami. Im więcej dobrych myśli, tym świat jest lepszy." O czym jest książka? O miłości. O kim? O dwojgu młodych ludzi, którzy mieli to szczęście, aby odnaleźć się wśród milionów na tym skrawku ziemi i w tym życiu dzielić ze sobą niełatwą nieraz codzienność. Powieść przeczytałam z zapartym tchem i jednym tchem. Historia Modżiburków wciąga. Jest urocza i zawsze wprawia mnie w dobry nastrój. Tutaj u mnie można zobaczyć zdjęcie książki i opis -> http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/2012/08/swiat-jest-przepeniony-ludzkimi-myslami.html
    Ponieważ mój Mikuś padłby z wrażenia prędzej, niż mnie poznał w takiej koszulce, to kolejeczkę wydłużam. Pozdrawiam ceiplutko. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zarekomendowana książka warta jest uwagi - zdecydowanie :-)))

      Usuń
  32. Also I would like sign up for these super candy.
    I recommend Joanne Flueke.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  33. Welcome and goood luck :-)))

    OdpowiedzUsuń