niedziela, 2 kwietnia 2017

Od Karmelka wszystko się zaczęło :-)

A wszystko się zaczęło odkąd dawno, dawno temu znalazłam blog ... o Kotyszkach ... zakochałam się w kotach.
Szczególnie w tych trzech.
A najbardziej w Karmelku .
Prawda jest taka, że  uwielbiam wiele blogowych kotków :-)
Ale Karmelito jest jedyny w swoim rodzaju :-) :-) :-)


Wiele lat temu, gdy jeszcze istniał stary blog z Karmelkiem, Filipkiem i Guciem,
zaglądałam do nich cały czas.
I tak zostało do dziś.
Może nie zawszę komentuję.
Ale czytam, oglądam podziwiam i się zachwycam :-)
Pamiętam jak żegnaliśmy Filipka, jak witaliśmy Mikeszka.
Chyba jestem największą fanką tych kotków .... powiem nieskromnie.

Skończyło się to tym ze 7 lat temu sama przygarnęłam dwa koteczki .
Chciałam mieć takie swoje "Karmelki" chociaż w innych barwach :-)
No i przyjechały takie dwa dżinksiki .



Karmelkowi który właśnie skończył 10 latek dużo zdrówka życzymy.
Kochany domek już ma .
Wspaniałego życia z Kotyszkami !!!!!!!
Miziamy to rude futerko :-) :-) :-)










10 komentarzy:

  1. Śliczne te twoje koteczki :-)
    Głaski dla nich, dużo głasków :-)
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz footerka... moja przygoda z kotkami na stałe zaczęła się prawie 8 lat temu...
    koniecznie muszę napisać post o kociakach bo przecież mam już ich 9
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu nawet nie wiem jak dziękować za ten wpis :D
    Strasznie się cieszę że mamy tak wielką fankę ! Że się zaraziłaś i że też masz swoje ukochane "kotyszki" :-)))
    My uwielbiamy do nich zaglądać :-)
    Dzięki serdeczne za życzonka dla Karmelita ! :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo karmelek jest fajny gość, chociaż ja nie jestem obiektywna, bo kocham rude koty ogromnie ;) Twoje dwa kociaki też są świetne ;) Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj sama nie wiem ile lt obserwuje kocie blogi,
    a tez sie nie udzielam zawsze, ale czytam regularnie, pilnuje co nowego,
    Koty sa zarazliwe i to dobrze :) !
    Na jednym sie nie konczy :P
    Pozdrawiamy i zyczymy wszystkiego dobrego!
    7 lat to sporo, nasze za miesiac koncza 8
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie i Futerkom-najlepsze zyczenia wesołych,ciepłych świąt przesyłają: Frania,Boguś i Mela,która z pobytu na chwilę pozostała na dłużej i pewnie na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne :) uwielbiam kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze kociaki pomyślności dla Was ! ;)

    OdpowiedzUsuń