piątek, 22 lutego 2013

Osaczona o poranku :-)

 Moi kochani asystenci dbają abym pamiętała, żeby  o właściwej godzinie wstać, zpalić światło, nasypać co nie co do misek i wyczyścić kuwetę . Potem ewentualnie pozwalają się zdrzemnąć na chwilke o ile akurat nie urządzają "przelotów" przez łożko lub nie przychodzą na mizianki po śniadanku.

A że mizianie koteczków jest bardzo przyjemne, do tego koteczki cudnie mruczą więc długo mnie namawiać nie muszą :-)
Tylko dlaczego o piątej rano !!!!!













19 komentarzy:

  1. Hahahah, ale przeboje ;) Tygrysso,niczym krol lew, na skale, pilnuje swoje stadko ;) Pysia niezle wygibasy robi ;) Wesolo tam masz,zazdroszcze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wygibasach to oboje są mistrzami świata :-))))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem .... tylko czasami to jest takie upierdliwe :-(
      Ale tez urocze ... gdy tak kotek budzi Cie dotykając Twój nos swoich noskiem :-)

      Usuń
  3. Widać że Tygrys to meloman, na wieży zaległ ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On każdą muzykę lubi oprócz disco polo jak jego personel :-)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba odsypiać gdy koty śpią i jest spokój :-)))

      Usuń
  5. Właśnie, dlaczego one mają takie nieludzkie pory do budzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mali terrrrrrroryści zawsze się trzeba do nich dostosować :-)

      Usuń
  6. Koty doskonale się wspinają :D
    Pozdrawiam!
    Super foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że wskakując na tą więżę mój 7kg-mowy kotek obtłukł już trochę ścianę ..... już po facie nic nie poradzę.

      Usuń
  7. Takim rozkoszniakom to można wszystko wybaczyć :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam ochotę nie wybaczyć , ale cóż zrobić to tylko słodkie zwierzaki -łobuziaki :-)))

      Usuń
  8. Ooo, mnie Gienia całą noc budzi co chwilę, bo chce się wpakować pod kołdrę :) I jeszcze jak to sprytnie robi... ciągnie mnie za włosy ochhh te koty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gienia jest the best !!!!
      Co by było gdyby jej nie było ........

      Usuń
  9. Moje też robią mi naloty na łóżko o 5 rano... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to samo co u mnie :-)))))))))))
      W weekendy sobie nie pośpię o poranku ... dlatego odsypiam w niedzielne popołudnia ... razem z kotami :-)))

      Usuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń