piątek, 22 lutego 2013

Osaczona o poranku :-)

 Moi kochani asystenci dbają abym pamiętała, żeby  o właściwej godzinie wstać, zpalić światło, nasypać co nie co do misek i wyczyścić kuwetę . Potem ewentualnie pozwalają się zdrzemnąć na chwilke o ile akurat nie urządzają "przelotów" przez łożko lub nie przychodzą na mizianki po śniadanku.

A że mizianie koteczków jest bardzo przyjemne, do tego koteczki cudnie mruczą więc długo mnie namawiać nie muszą :-)
Tylko dlaczego o piątej rano !!!!!













18 komentarzy:

  1. Hahahah, ale przeboje ;) Tygrysso,niczym krol lew, na skale, pilnuje swoje stadko ;) Pysia niezle wygibasy robi ;) Wesolo tam masz,zazdroszcze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wygibasach to oboje są mistrzami świata :-))))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiem , wiem .... tylko czasami to jest takie upierdliwe :-(
      Ale tez urocze ... gdy tak kotek budzi Cie dotykając Twój nos swoich noskiem :-)

      Usuń
  3. Widać że Tygrys to meloman, na wieży zaległ ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On każdą muzykę lubi oprócz disco polo jak jego personel :-)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba odsypiać gdy koty śpią i jest spokój :-)))

      Usuń
  5. Właśnie, dlaczego one mają takie nieludzkie pory do budzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mali terrrrrrroryści zawsze się trzeba do nich dostosować :-)

      Usuń
  6. Koty doskonale się wspinają :D
    Pozdrawiam!
    Super foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że wskakując na tą więżę mój 7kg-mowy kotek obtłukł już trochę ścianę ..... już po facie nic nie poradzę.

      Usuń
  7. Takim rozkoszniakom to można wszystko wybaczyć :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam ochotę nie wybaczyć , ale cóż zrobić to tylko słodkie zwierzaki -łobuziaki :-)))

      Usuń
  8. Ooo, mnie Gienia całą noc budzi co chwilę, bo chce się wpakować pod kołdrę :) I jeszcze jak to sprytnie robi... ciągnie mnie za włosy ochhh te koty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gienia jest the best !!!!
      Co by było gdyby jej nie było ........

      Usuń
  9. Moje też robią mi naloty na łóżko o 5 rano... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to samo co u mnie :-)))))))))))
      W weekendy sobie nie pośpię o poranku ... dlatego odsypiam w niedzielne popołudnia ... razem z kotami :-)))

      Usuń