sobota, 2 lutego 2013

Urodziny ...

... czyje te urodziny ... no czyje .... MOJE !!!
Nie chcę wiedzieć ile mam lat ... nie chcę, nie chce i już !!!

No i stało się   ... tak tak, 2 lutego znowu sie przesunęłam o rok w kierunku niebytu ... ech.

Ale ... życzę sobie :-)))))
- zdrówka, 
- pracy
- nieustającego poczucia humorrru
- Tatrów :-)
-zdrowia dla koteczków 

A jak będzie zdrowie to ze wszystkimi kłopotami  sobie człowiek poradzi .... 


/Zamiast świętować chyba pójdę lulu :-))) 
Cały tydzień pracowałam do 18stej, dziś do 17stej  - jestem kaput /

24 komentarze:

  1. Sto lat Alu!!! Dużo zdrówka i zadowolenia z życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki zbieg okoliczności - obchodzimy urodziny w tym samym dniu - super :)
    Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń :)
    Ja też nie chce wiedzieć ile mam lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !
    Co roku obchodzimy te same urodziny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, on się do kaktusa przytula?? no, ale to była dygresja, najważniejsze to 100 lat w zdrowiu i szczęściu Ci życzę! i żeby Ci się marzenia spełniły, i te Tatry stały się "dostępne" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najpiękniejszego i oczywiście ZDROWIA!!!! Ale masz piekne kociaki:)
    ps. ja tez życze sobie Tatrów:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Dobrego w Dniu Urodzin! Niech ci się spełnią życzenia z listy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby Ci się spełniły te marzenia i plany, jakie masz! Uśmiechu jeszcze Ci życzę i poczucia humoru. Miłego świętowania, a jak pójdziesz spać, to miłych snów :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego :-) Niech się spełniają Twoje marzenia i plany :-) Ściskam urodzinowo razem z kotami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i wielu Tatrów :) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ważne ile lat mamy, ważne na ile się czujemy. I ważne, żeby się cieszyć życiem ;) Wszystkiego, wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zdrowie, kochana :)! Moja babcia też miała wczoraj urodziny - 92 :D. Zjadłam nawet torta :). Szkoda, że nie zerknęłam wczoraj i nie wiedziałam, że to i Twoje święto...! Wszystkiego najlepszego. Życzę Ci "zdrówka, pracy, nieustającego poczucia humorrru, Tatrów :-), zdrowia dla koteczków" :D :D :D - no, a poza tym to jeszcze życzę Ci miłości jak najwięcej i jakiejś wygranej w totka na przykład :D... :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia dla Ciebie i koteczków i dużo dużo Tatrów! Spóźniłam się, bo też poszłam wcześnie spać, ale mniemam że dziś też świętujesz. Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za życzenia :-)))
    Wrzuciłam ten post ... chociaż nie lubię BARDZO urodzin :-)))
    Musiałam odreagować hehehe ...


    Pozdrawaiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione ,ale ze szczerego serca - 100 lat! Dużo zdrówka i spełnienia marzeń :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj mnie tu nie było więc nie miałam okazji złożyć Ci życzeń.
    Samych radości, mnóstwa uśmiechów i duuuużo szczęścia!:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie caly weekend nie bylo na necie, poza tym, wiesz gdzie bylam w sobote. Nie moglam dzwonic za bardzo, ani pisac. W niedziele umieralam (babski dzien...) a dzis skruszona przychodze i zycze Cipo prostu szczescia :) Obys nie musiala sie martwic praca, oby stosunki w niej byly bardzo pozytywne i LUDZKIE. Obys w tym roku pojechala w gory na wymarzone wakacje. Oby koty sie Ciebie sluchaly i nie byudzily tak wczesnie rano :) I obys dokonczyla wszystkie remonty jak najszybciej :) aaa! I Zeby sprzety domowe sie mniej psuly :D :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niech się chociaż część spełni :-))))

      Usuń
    2. ja piernicze, ale mi sie chochlik wkradl w tamte zyczenia. I to bardzo wulgarny chochlik... "a dzis skruszona przychodze i zycze Cipo prostu szczescia :)" ... mialo byc CI PO PROSTU... przepraszam, brzydko to wyszlo... ;/

      Usuń
    3. Zauważyłam, ale nie zwracam uwagi na takie głupoty .... luzik :-)))

      Usuń
  18. To nic ,że minęło już kilka dni od Twojego święta,życzenia można zbierać przez cały rok.
    Życzę samych wspaniałych chwil w swoich ulubionych Tatrach,jak tam już dotrzesz,a póki co to niech radość mieszka w sercu Twoim.Zdrowie niech Ci dopisuje.
    A koteczki niechaj niosą pozytywną energię każdego dnia,bo zadowolony kot to zadowolony człowiek.Najmilszego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaaaaaaa z podzękowaniem :-)))

      Usuń