czwartek, 9 października 2014

Wyniki !!!!!!!!!!!!!!!!!!

No to od wczoraj zaczynami piąty roczek z kochanymi kotysiami - miziakami :-)
 


 
Z tej okazji nasze skromne Candy trafi do wylosowanego szczęściarza.
 W losowaniu udział biorą;
MUHIKONS
KASIA NURMI
BEMOLEK
MIAUKOTKI
DAWNY BASIK
JASANA 8
RETRO
ANTEK 73
EWA
TAWERNA
MONIKACOOKIES85
MONIQUE
ELAJA
DREVNI KOCUREK
BRUJITA
EFKA I KOTY
BARBARKA
TAPAJA
GRZECZNI PODOPIECZNI
WIDDZIK
AMYSZKA
MARCIN ZAMOJSKI
KOCIAFRANIA
MARY
 
 
CANDY JEDZIE DO :
BARBARKI



A nagroda pocieszenia do :
TAWERNY
Prosze o adresy na email ;   cempurion@gmail.com
 
Bardzo Wam dziekuje za udział, za dobre słowo i znowu mi szkoda ze nie kazdy moze byc zwycięzcą :-(
 
 
Pozdrawiamy serdecznie, a Waszym kociakom mizianki przesyłamy !!! :-) :-) :-)
 
 
 
 

26 komentarzy:

  1. Super zabawa - Gratuluję Barbarce i Tawernie :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego Najlepszego z okazji tak długiego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Barbarace i Tawernie, ale tak pozytywnie i bardzo serdecznie gratuluję!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiem, o co chodzi, ale gratuluję zwycięzcom i Wam piątego roczku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz wiesz :-) Sama sie podpisałas pod postem z 12go września :-) Pozdrówka ...

      Usuń
    2. Ano... ale się nie zgłosiłam i nie podlinkowałam, tylko tak po prostu skomentowałam posta :p I nie orientuję się w konkursach blogowych :)

      Usuń
    3. Ok ... przyjełam do wiadomosci !!!

      Usuń
  4. Gratuluję i kolejnych lat blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację :-)

    PS :Mam chwilowy przestój, bo zmieniają mi urządzenia do Internetu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhm... czy mam rozumieć, że Tawerna to my? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy !!!!! Nie znam innej Tawerny .... :-) :-) :-)

      Usuń
    2. Aaaa, czyli nie włóczysz się po innych tawernach. Zacna dziewczyna! Ot co! Już ślę do Ciebie maila z adresem zżarty ciekawością cóż to a cóż to za niespodzianka :)

      Usuń
  7. kolejnych szczęśliwych kocich lat ;)

    a u mnie czeka proste ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Barbarki i Tawerny :-)))
    Dla jubilatów 100 lat i samych szczęśliwych chwil ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku... Jejku..
    Ale cudowna wiadomość!
    Takie piękności dla mnie, nie wierzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo kolejnych szczęśliwych, futrzastych lat zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zośke ode mnie mocno wymiziaj i przekaż zeby sie domu trzymała ..... :-)
      Chłopakom tez mizianki przesyłamy :-)

      Usuń
    2. Dziękuje :)
      Wszyscy wymiziani, a Zocha jak się nie słuchała tak się nie słucha :)

      Usuń
    3. A bo to Zosia samosia jest :-) :-) :-)

      Usuń
  11. Fajnie, że jesteście! Oby dalej Wam się dobrze było na bloggerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. my też gratulujemy wspaniałego jubileuszu :) przesyłamy usciski dla Dużej i mizianki dla Futerek!

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA DOBRE SŁOWO :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń