poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wspaniała niespodzianka :-))))

Pewnego dnia /jakiś czas temu/ odezwała sie do mnie mailowo bardzo smpatczna dziewczna  z propozcją przesłania dla moich kociaków  Pysi i Tygrssso  małego upominku  promocjnego.
Bardzo się zdziwiłam że ktos obserwuje mojego bloga i że mu się ta moja pisanina podoba  - chyba zadziałał urok osobisty kotecków:-)))

No i dzisiaj NIESPODZIANKA !!!! Przyszła paczka  ogroooomna i jaka wspaniała :-)))

W kartonie bardzo dobrze zaklejonym moim oczom ukazało się urocze pudełko ;


A w pudełku ... to już szaleństwo :-))))))))))))))

Osobisty list do koteczków :-)


Cała góra smakołyków, wędka z pawim piórkiem, przepiękne śnieżno-białe legowisko na kaloryfer  i hmmmm pojemnik na smakołyki dla koteczków gdzie muszą trochę pokombinować aby się do nich dobrać :-)


Kocia komisja wszystko sprawdziła, oceniła ... zjadła pierwsze opakowanie "Felix Part Mix" ...  tak wcinali, aż im się uszy trzęsły, a mlaskaniu i oblizywaniu wibrysków nie było końca :-)


A z pudełka zrobił się domek  ... kartonowy !!!  Czyli to co kociaki lubią najbardziej :-))))


Serdecznie dziękujemy Madzi R.  
Karma FELIX gości na naszym kocim stole już od 3 lat odkąd mieszkamy razem z koteczkami . 
Koty uwielbiają seszetki o każdym smaku :-))))


PS.  Jest to moja subiektwna-szczera opinia wynikająca z trzyletniej obserwacji, zaznaczam ze nie sugeruję się otrzymanym prezentem ... po prostu ta karma jest pyszna, a świadczy o tym apetyt moich kotków.

59 komentarzy:

  1. oooo to mam nadzieję, że dostaniemy równie piękny prezent, bo też czekamy na jakąś niespodziewajkę ;) super domek mają teraz. Biją się o niego???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leeeeeeeenie na balkonie w wiklinowym buszują ... ale Pysia lubi schowki więc to będzie jej królestwo :-)))
      Fajne są takie niespodzianki :-)))))))))))))
      A smakołyki tak apetycznie wyglądają, że az samemu ma sie ochotę schrupać :-)

      Usuń
  2. ale fajowy prezent :-) koty będą miały radochę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie smakołyki ich absorbują, musiałam szybko schować :-)))

      Usuń
  3. nie mogac znalezc czynnika alergicznego u majki i po wyprobowaniu kilku hypoalergicznych i organicznych karm,sprobowalam wlasnie felixa:)poki co mai smakuje,choc ona szybko sie nudzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez urozmaicam karmę ... nudno i niesmacznie by się zrobiło przy jednej :-)
      Na szczęście alergii nie widac póki co .
      Współvczuję ... szkoda Majeczki ze ma alergię ... bo nigdy nie wiadomo dokładnie na co - jak u ludzi.

      Usuń
    2. Mały Kot ma na drób... Puchnie mu brzuszek po drobiowym mięsie i prawie nie dostaje... A, że Urwis solidarnie, to drobiowe z czterosmaku dostaje Filip (nasz kot dochodzący ;) ) - któremu nie szkodzi.

      Usuń
    3. Bo Filip jest kochanym koteczkiem - wszystkojadkiem :-)

      Usuń
  4. ale fajny prezent! To koty miły radość :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pańcia też ma radochę ;-)))
      Niespodzianka to zawsze fajna sprawa :-)))
      Odpozdrawiamy :-)))

      Usuń
  5. Bardzo fajna niespodzianka :)

    Karton jest uroczy tak samo list, który jest zaadresowany bezpośrednio do Kotków ;) słodkie.
    Jak Nitka była malutka też jadła przez jakiś czas felixa. Później przerzuciłam ją na animondę. Teraz jeżeli chodzi o suchę i co mogę polecić bo Nitka szaleje na jej punkcie to właśnie animondę a mokra karma Bozita.
    Szczerze jak otwieram opakowanie to sama bym zjadła, skład przede wszystkim jest dobry. Jest mało jakiś sztucznych dodatków. Karma produkowana w Szwecji jak dobrze pamiętam. Jeżeli chodzi o Felixa nadal je smakołyki bo faktycznie jej smakują :)) Pozdrawiam Was ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo to prawda producent dba o właściwy zapach karmy ... też mam ochotę spróbować :-)))
      Też im zmieniałam suchą i mokrą dla urozmaicenia ... jedzą wszystko póki co - na szczęście i nie grymaszą :-)
      Moje koty teraz mają troszkę "przechlapane"; Pysia na zdrowotnej diecie c/d, a Tygryssso na szwedzkiej odchudzającej /nazwy nie pamiętam/.
      Felixy itp to tylko w weekend. Ale mam nadzieję, ze to się zmieni i wrócimy do normalności.
      Odpozdrawiamy serdecznie :-)

      Usuń
  6. Gratuluję Koteckom cudnego listu i wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten list jest najfajniejszy :-)))))))))))))))
      Dziękujemy :-)))

      Usuń
  7. oj zazdrościmy:) takie fajne prezenciory od rozpieszczaczy kociaki dostają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnej takiej okazji życzę Wam :-)))))
      Miło jest otrzymywać milutkie niespodzianki :-))))

      Usuń
  8. Ale się poszczęściło kociakom, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda !!!
      A przyznam,ze z duuuużą nieufnościa podałam obcej osobie namiary adresowe ...

      Usuń
  9. Ale fajne gadżety! Zwłaszcza pudełko - domek i leżanka na kaloryfer:)))
    poszczęściło się Twoim kociakom :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne prawda ?
      Też tak myślę ... poszczęściło im się - łobuziaki :-)
      Pańcia tez cała happppy :-)

      Usuń
  10. Moje koty też "są na Felixie", ale nie wszystkie smaki im smakują i ze względu na bardzo kiepski skład (zawartość mięsa 4%), dostają na obiad inną karmę o składzie 70% mięsa... Na kolacje i śniadania Felix. :). Upominki świetne i domek przepiękny :)!!! Smacznego :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jedzą różną karmę , jedna by się chyba im znudziła ...
      Dziękuję w imieniu kociastych :-)))
      A powiedz Abi jaką karmę dajesz kociakom z 70% mięsa ?

      Usuń
    2. Aplaws w puszce (70% mięsa wzwyż) i Cosmę (45%, ale jest dużo tańsza...) - zwykle kupuję jedne i drugi i dostają zamiennie - moje tylko tuńczyk, bo Mały ma na kurczaka alergię, a pozostałe ryby mają zbyt ostry zapach jak dla mnie ;P...

      Usuń
    3. Dziękuję, że odpowiedziałaś :-)))
      Będziemy bardziej urozmaicać jedzonko !!!
      Te kurczaki to nawet ja mam stracha jeść .....

      Usuń
  11. Cześć Alison! Do nas też się uśmiechnęło szczęście. Podejrzewasz kim jest Magdalena, która uraczyła nas takimi prezentami? Bardzo dobrze zna nasze blogi i kociaki, bo listy są rewelacyjne. Ależ radocha! Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja wiem kim jest Magdalena :-)
      Piękny list do Was napisali ....
      Badanie rynku blogowego ... pierwsza klasa :-))))
      Cały czas jesteśmy pod wrażeniem ....
      Pozdrówka !!!!

      Usuń
    2. Ja też mam pewne podejrzenia ale na 100% pewny nie jestem (zdradź kurde, zdradź!). List cudny - od serducha taki! Jakie zainteresowanie Twoich śmiedzioszków gadżetami? U mnie to legowisko traktują jako trampolinę do wyskoczenia na parapet :)

      Usuń
    3. U mnie legowisko schowane .... czeka na zimowy kaloryfer. Wędka z piórkiem leży odłogiem - podarujemy młodemu rozbrykanemu koteczkowi. "Dozownik przysmaków" jest od razu demolowany - wystarczy wrzucic kilka chrupek ;-)
      A same smakołyki czyli mokre i ciasteczka leżą w szafie i będą podawane sukcesywnie , nie mogą zjeść wszystkiego od razu - o nie :-)

      W stopce maila od Magdy była nazwa firmy reklamowej dla której pracuje.

      Usuń
    4. Wiem, wiem, że jest nazwa firmy, od razu sprawdziłem... tylko, że nie wyjaśnia to wcale kim jest Magda w naszej blogowej kociosferze :)

      Usuń
    5. Czytaczem/obserwatorem/marketingowcem który wykonał dobrze swoje zadanie dla firmy X.
      Tak myślę :-)

      Usuń
  12. Piękne prezenty i super niespodzianka :-))
    Nie będę kryła że też dostałam podobnego mejla jakiś czas temu ...
    Ciekawe czy też dostaniemy takie cuda ? ;)
    Oj ,oj ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak odpowiedzieliście na maila to na pewno tak ...;-)))
      Bardzo wam tego życzę :-)))

      Moje koty są pod wrażeniem !!!

      Usuń
  13. To naprawde wspanialy prezent!!! Madzia R się bardzo BARDZO postarala!
    Alez Twoje kiciały teraz będą miały ubaw!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda :-)))
      Na razie łakomstwo się odzywa pod tymi futrami :-))))
      Smaczne muszą być te Felixowe smakołyki .

      Usuń
  14. Super prezent! Takie blogowe gwiazdy w pełni na niego zasłużyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my wcale nie gwiazdorzymy ... wypatrzyła nas sobie sympatyczna pani z marketingu i się nam udało :-))))
      Każdemu z Was życzę takich niespodzianek wiele :-))))))

      Usuń
  15. Jaki zgrabny i niespodziewany prezent! Zostawiłabym wszystko prócz karmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam sie wszystko podoba :-)))
      Wędka nie budzi kociego zainteresowania ... oddamy kiedyś jakiemuś małemu kotkowi;-)))

      Usuń
  16. Jaka wspaniała kocia willa! nie dziwię się,że pani z marketingu wypatrzyła Twój blog,jest niezwykły!Pozdrawiam futerka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerka pozdrowione :-)))
      Dziękuję za dobre słowo :-)))

      Usuń
  17. Takie prezent zawsze sprawiają radość... Cudnie, że koty dostały paczuszkę... ucieszyliście się napewno wszyscy...
    ale.. ale... ja nie po to...
    Ja... pełna skruchy, że z kalendarzem na bakier.... przychodzę złożyć spóźnione ale najszczersze życzenia imieninowe... Tak zajęłam sie odliczaniem dni do własnego powrotu iż zapomniałam o wszystkim...
    Więc.... "100 lat. 100 lat - niechaj żyje nam"
    Niech Tatry uśmiechają się do Ciebie jak najczęsciej a wraz z nimi szczęście tego świata Uściski zasyłamy wspólnie z Venus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dopiero niespodzianka :-)))
      Serdecznie dziękuję dziewczyny:-))))))))))))))

      Pozdrówka ... głaski i mizianki dla Venus przesyłam !!!!

      Usuń
  18. ale fajna przesyłka! pozazdrościć :) kociaki chyba były zachwycone!
    Moje uwielbiają przysmaki z Felixa, ale nikt nam jeszcze za darmo nic nigdy nie przysłał... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, fajna .... kociaki zachwycone i ja tez :-)))

      Usuń
  19. Świetny pałac, ale z tego co widzę na rysunku - to on dla Pysi jest bardziej niż dla Tygryska, bo nawet jej portret jest na domku narysowany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt dla Pysi haha ... ona uwielbia takie "schrony" i to z kartonu - marzenie :-)))
      Kotek z portretu kartonkowego /Felix/ to tez zwykły kotek taki Pysiowo-Gackowy i to mi się w nim też podoba :-)))

      Usuń
  20. No i my doczekaliśmy się paki ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooooooooooo super !!!!!!
      Gratulacje !!!!!!
      Bardzo się cieszę :-)))))))))))))

      Usuń
  21. Super posiadłość! Muszę niebawem coś dla swoich zbudować. Są skazane na trywialne kartony z marketów, ale i tak się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo witamy witamy :-))))
      Te kartony z marketów najbardziej je cieszą i każda dostawa z Zooplusa jest mniej ważna niż karton :-)
      Nasze kociaki wiedzą co jest dla nich fajne :-)))))))))

      Usuń
  22. Jakie świetny koci domek, mój rudzielec w takim dopiero by się odnalazł! Super!
    (niedawno tu trafiłam, przeglądam bloga i z każdym postem coraz bardziej mi się podoba!) Pozdrowienia i głaski dla koteczków!

    OdpowiedzUsuń